«Б» корпусының бос әкімшілікмемлекеттік лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

D-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің лауазымдық жалақылары

СанатЕңбек сіңірген жылдарына байланысты 
minmax
D-5 (В-блок)185000200000

Түркістан облысы бойынша тексеру комиссиясы,  160012, Түркістан қ., Жаңа Қала шағын ауданы, 32 көше 16 ғимарат, департаменттер үйі С-блок 4 қабат. Анықтама үшін сымтетік: 8 –(725-33)5-77-51, эл.почта  эл. revkom_turkestan@mail.ru

1. Әкімшілік – ақпараттық қауіпсіздік және қаржылық қамтамасыз ету бөлімінің жетекші маманы D-5 санаты, 1 бірлік:

Негізгі функционалдық міндеттері: 

3.1. Бөлімнің құзырлығына кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен және басқа да ұйымдармен әрекеттестік жасауға;

3.2. Іс-жүргізуді, мұрағат ісін ұйымдастыруға, мұрағат жұмысын жүргізуге және бөлім құзырлығына кіретін іс-қағаздарды әзірлеуге;

3.3. Тексеру комиссиясының регламентінде бөлімге қатысты жұмыстарды атқаруға, келіп түскен сұраныстарға сәйкес құжаттар мен мұрағаттық көшірмелердің берілуін жүзеге асыруға;

3.4. Тексеру комиссиясы төрағасының бұйрықтарын тіркеуді, тексеру комиссиясы отырыстарының хаттамасын жүргізуді, тіркеуді және олардың орындалуын бақылауға алуға;

3.5. Тексеру комиссиясы төрағасының бұйрықтарының, хаттамалық тапсырмаларының және Түркістан  облысының заңдылықты, құқықтық тәртіпті және қылмысқа қарсы күресті қамтамасыз ету жөніндегі Үйлестіру кеңесінің және Түркістан прокуратурасының алқа мәжілісінде берілген хаттамалық ұсыныстарын, тапсырмаларын  (шешімін) орындауға;

3.6. Тексеру комиссиясының интернет-ресурсының жұмыс істеуін, оның беттерінің жаңартып отыруға, тексеру комиссиясы веб-сайтының бөлімге қатысты мәселелері бойынша оның беттерін жаңарту жөнінде ұсыныстар беруге;

3.7. Азаматтар мен заңды тұлғалардан келіп түскен сұрақтарға, өтініштерге, шағымдарға, ұсыныстарға мерзімінде жауап берілуін қамтамасыз етуге;

3.8. Тексеру комиссиясының электрондық ақпараттық жүйесінің және басқа да ақпараттық-анықтамалық жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге;

3.9. Бұқаралық ақпарат құралдарында тексеру комиссиясының қызметіне қатысты материалдар жарияланған жағдайда оларды есепке алып, басшылықтың қарауына енгізіп, тиісті жұмыстарды жүргізуге;

3.10. Мемлекеттік аудиторлар іссапардан келген күннен бастап келесі жұмыс күнінен кешіктірмей ұсынылған Аудиторлық есептердің, Тізілімнің және Аудиторлық есепке қосымшалардың түпнұсқаларын, мемлекеттік аудит объектілерінің қарсылықтарын олар Тексеру комиссиясына түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде сканерлеп, Documentolog АЖ-де тіркеп және Тексеру комиссиясының жауапты мүшесіне, аудиторлық іс-шараға, мемлекеттік аудит және сапа бақылауын жүргізуге жауапты құрылымдық бөлімшелерге беруге;

3.11. Жұмыс барысында замануи техникалық құралдарды пайдалануға қажетті шараларды қабылдауға;  

3.12. Бөлімінің құзырлығына кіретін мәселелер бойынша іс-қағаздарды дайындауға және ұсыныс енгізуге;

3.13. Тексеру комиссиясының бұйрықтарымен қызметкерлерді заңда көрсетілген мерзімдерде таныстыруды қамтамасыз етуге;

3.14. «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының және соған сәйкес қабылданған нормативтік құқықтық актілердің орындалуын  қамтамасыз етуге;

3.15.  Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі бірыңғай дерекқорға және ведомстволық ақпараттық жүйеге бөлімге  қатысты бағыттар бойынша мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау материалдарын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мерзімдерде орналастыру жұмыстарын бақылауға, сондай-ақ бөлімге қатысты жұмыстармен тұрақты түрде ақпараттық жүйеде жұмыс істеуге және Documentolog АЖ-нің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге;

3.16. Жоғары аудиторлық палатаға тексеру комиссиясының атқарылған жұмыстары туралы  ұсынылатын, бөлімге қатысты  ақпараттарды жинақтау үшін жоспарлау, талдау және есептілік бөліміне беруге және мемлекеттік органдарға бөлімге қатысты тиісті есептіліктерді ұсынуға;

3.17. 2015 жылғы 16 қарашадағы «Ақпаратқа қол жеткізу туралы» №401 Заңының  талаптарының орындалуын қамтамасыз етуге;

3.18. Ақпараттық қауіпсіздік саясаты талаптарын сақтауға;

3.19. «Ақпараттық жүйеде тиісті құжаттарды белгіленген мерзімде енгізілуін қамтамасыз етуге;

3.20. Тексеру комиссиясы төрағасының, аппарат басшысының және бөлім басшысының заңға сәйкес берген тапсырмаларын орындауға;

3.21. Тексеру комиссиясының істер номенклатурасын әзірлеу;

3.22. Тексеру комиссиясы Ережесі мен Регламентінде белгіленген әкімшілік-ақпараттық қауіпсіздік және қаржылық қамтамасыз ету бөліміне қатысты мәселелер бойынша жұмыстарды орындауға міндетті.

           Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

           Бизнес, басқару және құқық (экономика, қаржы, есеп және аудит,   менеджмент, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, мемлекеттік аудит, әлемдік экономика, құқықтану), Ақпараттық-коммуникациялық технология (Ақпараттық жүйе, Есептеу техникасы және бағдарламаны қамтамасыз ету, Ақпарттық жүйенің қауіпсіздігі), Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат (Психология, Қоғаммен байланыс, Архивтану, Құжаттану және құжаттаманы басқаруды қамтамасыз ету) мамандықтары..

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) Өтініш;

2) «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) 3-қосымшаға сәйкес нысандағы 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен нысан бойынша толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың қосымшаларының нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

«Болашақ»  халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ»  халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі.

Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) «Е-қызмет» интеграцияланған ақпараттық жүйесі арқылы кандидатта (Қағидалардың 79-тармағында көрсетілген тұлғаларды қоспағанда) мыналардың бар болуын тексереді:

1) құжаттарды тапсыру сәтінде жарамды, жарияланған лауазым санаты үшін тестілеу бағдарламасы бойынша шекті мәннен төмен емес нәтижемен заңнаманы білуге тестілеуден өткені туралы сертификат;

2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жарамды шекті мәннен төмен емес нәтижемен жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қорытынды.

Ереженің 76-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға жол беріледі.

Бұл ретте Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырады.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметшілер мен заңның «Қазақтан Республикасның мемлекеттік туралы» 27-бабы 8-тармағының бірінші бөлігінде көрсетілген адам мынадай құжаттарды ұсынады:

1) Өтініш;

2) тиісті Персоналды басқару қызметі құжаттарды ұсыну күніне дейін бір айдан аспайтын мерзімде растаған қызметтік тізім.

Қолма-қол немесе пошта арқылы толық құжаттар пакетін ұсынған кандидаттарға конкурстық комиссияның хатшысы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.

Толық емес құжаттар пакетін ұсыну конкурстық комиссия хатшысының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Құжаттардың толық пакетін электрондық пошта мекенжайына берген кандидаттарға қолхат электрондық түрде кандидаттың электрондық пошта мекенжайына жолданады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар құжаттарды қабылдау мерзімінде хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекенжайына «Е-қызмет» интеграцияланған ақпараттық жүйесі немесе «Е-gov» электрондық үкімет порталы арқылы электрондық түрде конкурс жариялаған мемлекеттік органға ұсынады.

Құжаттар конкурс өткізу туралы хабарландыру уәкілетті органның интернет-ресурсында жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептелетін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде «Түркістан облысы бойынша Тексеру комиссиясы» мемлекеттік мекемесіне Түркістан қ., Жаңа Қала шағын ауданы, 32 көше 16 ғимарат, департаменттер үйі С-блок         4 қабат, e-mail: revkom_turkestan@mail.ru немесе «Е-қызмет» интеграцияланған ақпараттық жүйесіне «Е-gov» электрондық үкімет порталы арқылы электрондық түрде тапсырылуы тиіс.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) міндеттерін атқару жүктелген адам шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде және әңгімелесуді өткізуге дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей әңгімелесу өткізу күні туралы конкурс комиссиясының хатшысымен хабарландырылады. Хабарландыру қатысушылардың электрондық мекенжайларына және ұялы телефондарына ақпарат жіберу жолымен жүзеге асырылады.

Әңгімелесуге рұқсат берілген кандидаттар қажет болған жағдайда қашықтықтан бейнебайланыс құралдары арқылы  әңгімелесу «Түркістан облысы бойынша Тексеру комиссиясы» мемлекеттік мекемесінде (Түркістан қ., Жаңа Қала шағын ауданы, 32 көше 16 ғимарат, департаменттер үйі С-блок 4 қабат),  рұқсат берілген туралы  хабарланған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде жүргізілуі мүмкін.

Конкурстық комиссия жұмысының ашықтығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде жасы он сегізден төмен емес Қазақстан Республикасының азаматтары, соның ішінде, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар конкурстық комиссияның шешіміне уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің  сайты: www.kyzmet.gov.kz

Түркістан облысы бойынша тексеру комиссиясының сайты:  turkistan-revkom.kz

   Нысан Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына орналасуға
конкурс өткізу қағидаларының
2-қосымшасы
   (мемлекеттік орган)

Өтініш

           Мені______________________________________________________________________

     ______________________________________________________________________________

       бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттенемін.

      Менің жеке мәліметтерімді, оның ішінде психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан мәліметтерімді жинауға және өңдеуге келісімімді білдіремін.

      Мемлекеттік қызметші өзінің жақын туыстары (ата-аналары (ата-анасы), балалары, асырап алушылары, асырап алынған балалары, ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері (қарындастары), аталары, әжелері, немерелері), жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары (жұбайының (зайыбының) ата-анасы бір және ата-анасы бөлек аға-інілері мен апа-сіңлілері (қарындастары), ата-аналары және балалары) атқаратын лауазымға тікелей бағынысты болатын мемлекеттік лауазымды атқара алмайды, сондай-ақ жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) және (немесе) жекжаттары тікелей бағынысында бола алмайтыны туралы талаппен таныстым.

       Мемлекеттік органның интернет-ресурсында менің әңгімелесуімнің бейнежазбасын транляциялауға       және орналасуға келісім беремін _____________________________

                                                                                                              (иә/жоқ)

      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:_______________________________________________

      _________________________________________________________________

     Мекенжайы:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Байланыс телефондары: ________________

      e-mail: ______________________

      ЖСН: ______________________

       _________ ___________________________

       (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

       20 __ ж. «___»_______________

          Форма 

 «Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

 ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)
ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4) 
_______________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)
 _______________________________________
(жеке сәйкестендіру нөмірі / индивидуальный
идентификационный номер)
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1.Туған күні және жері /
Дата и место рождения
2.Ұлты (қалауы бойынша) /
Национальность (по желанию)
 3.Отбасылық жағдайы, балалардың бар болуы /
Семейное положение, наличие детей
4.Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы /
Год окончания и наименование учебного заведения
5.Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
6.Шетел тілдерін білуі /
Владение иностранными языками
7.Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
8.Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
9.Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /
Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)
10.Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады) /
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Күні / Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері /
должность*, место работы, местонахождение организации
қабылданған /
приема
босатылған /
увольнения
_____________________
Кандидаттың қолы /
Подпись кандидата
_______________
күні / дата

      * Примечание: в послужном списке каждая занимаемая должность заполняется в отдельной графе

Файлды қондыру